Toimintasuunnitelma 2019

TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2019

TAVOITTEET

Yhdistyksemme jäsenet koostuvat monilta eri työpaikoilta, joten tärkeimpiä tavoitteitamme ovat toiminnan kehittäminen, jäsenten huomioiminen ja yhdistyksen tunnetuksi tekeminen työpaikoilla sekä jäsenmäärän kasvattaminen. Tavoitteena on myös yhteistoiminnan kehittäminen pohjanmaan aluetoimiston vaikutusalueella.

TOIMINTA

Edunvalvonta

Työpaikoilla paikalliset luottamusmiehet vastaavat edunvalvonnasta.

Yhteistoiminta

Pyrimme ylläpitämään yhteistoimintaa muiden JHL:n tahojen kanssa Pohjanmaan aluetoimiston vaikutusalueella.

Työpaikoilla jäsenille ystävänpäiväkakku.

Koulutus

Yhdistys tukee jäseniä osallistuessaan liiton, TSL:n, SAK:n tai aluetoimiston tms. kursseille. Hallituksen kokouksessa tulee etukäteen hyväksyttää osallistumiset koulutuksiin. Ennakkoon hyväksytystä koulutukseen osallistumisesta haetaan korvaus rahastonhoitajalta erillisellä kaavakkeella. Samalla kaavakkeella haetaan myös erotus kustannuksesta yövyttäessä koulutuksessa yhdenhengen huoneessa.

Yhdistyksessä monen alan osaamista hyödynnetään tiedon jakamista jäsenistölle ja halukkaille Pohjanmaan aluetoimiston alueella.

Kokoukset

Hallitus kokoontuu säännöllisesti kerran kuukaudessa puheenjohtajan koolle kutsumana, lukuun ottamatta heinäkuuta.

Yhdistys pitää sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset ja tarvittaessa muita kokouksia.

Kevätkokous pidetään ensi vuonna Härmän kylpylässä, ja syyskokous suunniteltu pidettäväksi Hotelli Sorsanpesässä Seinäjoella.

Luottamusmiehet voivat halutessaan osallistua yhdistyksen hallituksen kokouksiin.

Retket

Toukokuussa järjestetään jo perinteeksi käynyt puutarha- ja ruokailumatka Närpiöön.

Syyskuussa jäsenistölle tarjotaan vaihtoehtoisesti kotimaan matkaa Tampere/Jyväskylä tai mikäli tarvittava määrä innostuneita löytyy voimme toteuttaa aiemminkin suunnitelmissa olleen Keski-Euroopan matkan.

Aikaisempien vuosien tavoin laitamme hakemuksen JHL:n Levin mökin/Holiday Club Laavutievan osakkeen saamiseksi sekä syksyn että ensilumien aikaan käyttöömme.

Pyrimme osallistumaan JHL:n järjestämiin tapahtumiin.

Tiedottaminen

Yhdistys tiedottaa tapahtumistaan kotisivuillaan http://jhl275/jhlyhdistys.fi, sähköpostilla

Lisätään yhdistyksen kotisivuille ikkuna, mihin jäsenet voivat ehdottaa kohteita yhdistyksen koulutus ja retkitoimintaan.